پنبه ریز بیرجند

پنبه ریز بیرجند

اطلاعات مورد نیاز در مورد تجارت نتورک مارکتینگ یا بازاریابی شبکه ای بیرجند
پنبه ریز بیرجند

پنبه ریز بیرجند

اطلاعات مورد نیاز در مورد تجارت نتورک مارکتینگ یا بازاریابی شبکه ای بیرجند

از افکار خود در راه اهدافتان استفاده کنید

از فکرتان استفاده کنید و اراده داشته باشید میتوانید هر کاری را انجام دهید حتی اگر در بند باشید

پیرمردی تنها در مینه سوتا زندگی می کرد . او می خواست مزرعه سیب زمینی اش راشخم بزند اما این کار خیلی سختی بود .تنها پسرش که می توانست به او کمک کند در زندان بود پیرمرد نامه ای برای پسرش نوشت و وضعیت را برای او توضیح داد

پسرعزیزم من حال خوشی ندارم چون امسال نخواهم توانست سیب زمینی بکارم من نمی خواهم این مزرعه را از دست بدهم، چون مادرت همیشه زمان کاشت محصول را دوست داشت. من برای کار مزرعه خیلی پیر شده ام. اگر تو اینجا بودی تمام مشکلات من حل می شد من می دانم که اگر تو اینجا بودی مزرعه را برای من شخم می زدی

دوستدار تو پدر

پیرمرد این تلگراف را دریافت کرد

پدر, به خاطر خدا مزرعه را شخم نزن , من آنجا اسلحه پنهان کرده ام

۴ صبح فردا ۱۲ نفر از مأموران Fbi و افسران پلیس محلی دیده شدند , و تمام مزرعه را شخم زدند بدون اینکه اسلحه ای پیدا کنند

پیرمرد بهت زده نامه دیگری به پسرش نوشت و به او گفت که چه اتفاقی افتاده و می خواهد چه کند ؟

پسرش پاسخ داد : پدر برو سیب زمینی هایت را بکار، این بهترین کاری بود که از اینجا می توانستم برایت انجام بدهم

ادامه مطلب رو بخونید ..

ادامه مطلب رو بخونید ..

به این سایت ها هم یه سری بزنین

منبع سایت وزارت صنعت معدن و تجارت

روزنامه ایران

روزنامه آسیا

دنیای اقتصاد


نشست خبری بازاریابی شبکه‌ای با حضور حسن رادمرد، معاون توسعۀ داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین کارشناسان کار گروه تخصصی مرکز امور اصناف و جمعی از خبرنگاران خبرگزاری‌های داخلی و خارجی در این مرکز برگزار شد.

حسن رادمرد در نشست خبری هفتم آذر با خبرنگاران از برنامه جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت برای ساماندهی بازاریابی شبکه‌ای خبر داد و گفت: هیچ شرکتی برای حضور در این فرآیند، حق ثبت شرکت را تا پیش از تایید مجوز ندارد و ابتدا باید تقاضای خود به همراه طرح توجیهی را ارائه کرده و در صورت تایید صلاحیت از دبیرخانه دائمی بازاریابی شبکه‌ای، می‌تواند اقدام به ثبت شرکت به منظور انجام فعالیت در این زمینه نماید.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: نظارت قوی و بازرسی‌های مکرر بر روی این شرکت‌ها صورت می‌گیرد به نحوی که کار این شرکت‌ها در چارچوب قوانین و معیارهای بازاریابی شبکه‌ای بوده و به شدت مورد بازرسی قرار می‌گیرند تا به معیارهای شرکت‌های هرمی نزدیک نشوید. وی تصریح کرد: در مرحله اول، تنها کالاهای داخلی حق عرضه از طریق بازاریابی شبکه‌ای را دارند و کالاهای خارجی در این روش عرضه نمی‌شوند، این در حالی است که 8 شرکت تاکنون توانسته‌اند مراحل را طی کرده و صاحب صلاحیت برای راه‌اندازی شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای شوند.

به گفته رادمرد، در ۳ سال قبل ۶۶ شرکت تشکیل پرونده داده‌اند که تنها 8 شرکت مجوز دریافت کرده‌اند؛ این در شرایطی است که برآوردها نشانگر این است که سالانه گردش مالی شرکت‌هایی که در زمینه بازاریابی شبکه‌ای در دنیا فعالیت دارند، ۱۳۰میلیارد دلار است که بیشترین حجم فروش نیز مربوط به آمریکای شمالی است. رادمرد ادامه داد: روند فعالیت شرکت‌های بازاریابی شبکه¬ای به این شکل است که بدون واسطه، کالا از تولیدکننده در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد. وی اظهار داشت: در حال حاضر ۷۰ تا ۸۰ شرکت متقاضی حضور در فرآیند بازاریابی شبکه‌ای هستند. ولی حساسیت بالای وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی و وزارت صنعت، معدن و تجارت سبب شده که مجوزها با وسواس صادر شوند. حسن رادمرد اظهار داشت، تمامی افرادی که قصد حضور در عرصۀ بازاریابی شبکه‌ای دارند می‌توانند اطلاعات لازم در زمینۀ چگونگی صدور مجوز و معیارهای قانونی صدور آن را در سایت www.networkmarkating.moc.gov.ir مشاهده و مراحل ارسال مدارک جهت بررسی و اخذ مجوز را از طریق سایت مزبور، انجام دهند.